2019. szeptember 23., hétfő

Benszülött

 Éppen egy padon ültem és cseréltem le a görkorit rendes cipőre*, amikor kiszúrt magának két külföldi fiatal. Nem tudom honnan jöhettek, talán bolgárok voltak, vagy valamelyik szovjet utódállam lakói, mindenesetre az angoljuk picit volt rosszabb mint az enyém. A korláton állva fényképezték egymást, háttérben a Parlament és Pest sziluettje a mögötte kelő Nappal, és szerettek volna egy olyan képet, amin mindketten rajta vannak.
 Először elmagyaráztam nekik, hogy nem, nem miattuk cserélek cipőt, egyébként is akartam. Majd a srác hosszú percekig magyarázta, hogy így kell fogni a fényképezőt, itt kell belenézni és ezt a gombot kell lenyomni, a többit ne piszkáljam, mire végre rám is figyelt egy kicsit, és elmondhattam neki, hogy nekem Canon gépem van, csak elboldogulok egy Nikonnal is van fényképezőm, tudom kezelni. (Csakazértis használtam a zoom-ot.)
Pedig nem vagyok szőke.


* majd elmesélem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése