2019. december 18., szerda

Görbült tér

 Mint köztudott, minden költözésnél létrejön valamiféle "fekete lyuk" és eltüntet véletlenszerűen ezt-azt.
Nekem például két doboz könyvem tűnt el úgy, hogy mi csináltuk az egészet, saját kocsival és a végén teljesen üres volt a lakás.
 Tegnap pakoltam, egészen véletlenül pont két dobozt néztem át. Érdekes dolgokra bukkantam:

- egy csomó nagy méretű gombelem.
- legalább 20 "tűlábú" halogénizzó, pont olyan mint amilyet pár napja kellett vennem mert kiégtek a konyhában
- egy volt munkatársam személyi lapja (???), aki különben már régen kilépett. De legalább érdekes helyen született
Hol volt, hol nem volt...

- egy Vonafon/Alcatel széttolós telefon. Soha nem volt ilyenem
- egy másik munkatársam eredeti, pecsétes orvosi papírja, ami a belépéshez kell. Fogalmam sincs, hogy dolgozik mégis a vállalatnál
- egy eredeti, rendőrségi lap, amin az ujjlenyomatokat leveszik. Üres.
- egy-egy kis zacskó fekete és fehér koponya alakú gyöngy. Valamiért egy fém dobozban voltak, amiről megesküdtem volna, hogy savanyúcukrot tartalmaz. Tényleg, hová lett a cukor?
- öt vagy hat fehér plüss Coca Cola jegesmedve. Emlékeztem hogy van, de ennyi??
- egy prospektus a "Le Jardin d'Acclimatation"-ról. Nemrég Szegeden erről beszélgettünk párizsi ismerősökkel. Különben fizetős szabadidő park. Viccesen a "Les Sablons" nevű metróállomás közelében van.

Ezek szerint nem is fekete lyuk működik, hanem féregjárat, és az eltűnt dolgok valahol máshol landolnak.
Ahogy, cserében, más eltűnt holmijai nálam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése