2021. május 18., kedd

Felújítás #01

S: Bocsi, a szemben levő falakon miért nincsenek szemben a fugák?
G: ?
S: Nézd meg. Egy fél csempényivel el vannak csúszva
G: Óafenébe.
S: De nem baj, úgysem fogja senki észrevenni
G: Nem nem. Én rontottam el. Leszedem.
S: Dehogy szeded le! Így még jobb is!
G: De nem ezt beszéltük meg.
S: De már ez van, szerintem jó. Komolyan. Ha ITT lenne a fuga, az ablak alatt nem nézne ilyen jól ki mint most.
G: Pedig direkt ezért írtam oda, hogy "EGÉSZ". Elrontottam. Leszedem. De találd ki, mert most még lejön.
S: Ne! Mondom hogy így jobb. Hagyd csak így.
G: Ekkora hibát! Pedig figyeltem. Csak valahogy kimaradt hogy ezen az oldalon itt egésznek kell lennie. Leszedem!
S: Ne már! Hagyd ott. Egyszerre úgyse látja senki a szemben levő falakat egy időben… És mondom, így sokkal jobban néz ki! Középen vannak az egész lapok, a szélén a vágottak!
G: Szóval, leszedjem?
S: Persze :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése