2021. április 20., kedd

Pirulák, pirulák

Pulzus (egész nap): 92 fölött
Szaturáció: 94%
Energiaszint: 0%
 
Szereztem egy kis protekciót egy tüdőgyógyászhoz, bár így is alig akartak beengedni:
- Időpontja jött?
- Ööö... telefonon beszéltem, most várnak
- Igen, látom Á. szólt (elmosolyodik) - Vannak Covid tünetei?
- Köhögök, ezért vagyok itt
- Ajjaj, lehet hogy az elkülönítőbe kell mennie? (telefonál) - Szia, Á....szóval nem? Rendben, mehet fel

Készült röntgen, megvizsgált a doktornő:
- Ezt most el kell fogadni, ez most egy ilyen betegség. Lassan jobban lesz, ígérem. Örüljön hogy nem halt bele.
- És mikor múlik el?
- Ez az úgynevezett "hosszú Covid", akár három hónap. Amig köhög, ne menjen dolgozni.

Kaptam asztmára való belégző izét (rózsaszín) és egy allergia gyógyszert is.
Így néz ki:

(Középen én hajtottam meg)

Ha megfelelő sorrendben szedem ki a tablettákat, lesz egy egész készlet dominóm.

Lehetnek (nem ismert gyakoriságú) mellékhatásai is:
- a bőr fokozott érzékenysége a napfényre - még felhős idő esetén is - és UV fényre
- a bőr vagy szemfehérje sárgás elszíneződése
- szokatlan viselkedés
- agresszió
- a szívverés ritmusának megváltozása

…szóval lehet hogy kínai vámpírrá fogok változni. Csak mondom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése